KablosuzOnline İnternet Aboneliği Hizmet Sonlandırma Nasıl Yapılır?


KablosuzOnline İnternet Aboneliği Hizmet Sonlandırma Nasıl Yapılır?


KablosuzOnline telekom aboneliği Taahhütsüz olduğu için hizmet sonlandırma işlemi esnasında hiç bir cayma bedeli alınmaz. Ancak Herhangi Bir Şekilde Modem veya Hizmete ilişkin Ücret iade İadesi (Yasal Süre  Pişmanlık Süresi Haricinde) Mümkün Değildir! Firmanın merkez ofisine gidilmeli ya da iletişime geçerek detaylı bilgi alınmalıdır. Hizmet sonlandırma işlemlerine dair bilgi için +90 232 332 05 54 numaralı WhatsApp hattına mesaj atılabilir ya da 7/24 aktif olan 0 (850) 441 1 442 numaralı çağrı merkezi ile iletişime geçilebilir

Bu cevap yeterince yardımcı oldu mu?

Diğer Dökümanlar